سفارت نیوز
  • خانه
  • دیپلماسی جهانی
  • اخبار کنسولی
  • سازمان‌های بین‌المللی
  • روابط تجاری
  • مصاحبه با سفرا
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • فرهنگی و هنری
  • ورزشی
  • اجتماعی
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • خانه
  • دیپلماسی جهانی
  • اخبار کنسولی
  • سازمان‌های بین‌المللی
  • روابط تجاری
  • مصاحبه با سفرا
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • فرهنگی و هنری
  • ورزشی
  • اجتماعی
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
سفارت نیوز
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج

مفهوم عملی فرنچایزاززبان مدیرعامل مرکز ملی نشان سپاران

۱۸ شهریور ۱۴۰۲

به گزارش سفارت نیوز، مهندس سعید شبانیان: در عمل فرنچایز دقیقاً یک استراتژی کسب و کار است برای جذب و نگهداری مشتری، نه بیشتر نه کمتر! یک سیستم بازاریابی است که هدف آن ایجاد یک تصویر دربارهٔ محصولات یا خدمات یک شرکت در ذهن مشتری می‌باشد، در حقیقت یک روش است برای تعریف محصولات یا خدمات به طوری که نیازهای مشتری را ارضا کند.

از این پس کسب و کارهای کوچکی که تحت شبکه ارتباطی فرنچایز یا نشان سپاری با یکدیگر و مشترکاً به فعالیت خواهند پرداخت را «کسب و کارهای تحت پوشش» می‌نامند و شرکتی را که وظیفه آن برقراری این شبکه و ارائه متدهای موفق از قبل آزمایش شده به کسب و کارهای تحت پوشش می‌باشد، «هماهنگ‌کننده» نام دارد


مرکز ملی نشان سپاران بدون مرز یک هماهنگ کننده و پشتیبان قوی برای فرانچایز گیرندگان است که با توجه به تجربیات ووجود مدیران باتجربه درصدد برندینگ وافزایش فروش برند های مشتریان خود خواهد بود

 

برچسب: آتکاشاکادمی توسعه کارآفرینی شبانیانبازاریابیبانک فرنچایز نشان سپاران بدون مرزسعید شبانیانفرنچایزکسب و کارمدیرعامل مرکز ملی نشان سپارانمرکز ملی نشان سپاران بدون مرزنشان سپاران

مطالب مرتبط

سفارت نیوز

رمز موفقیت در تعامل فضای علمی دانشگاهی

۱۳ اسفند ۱۴۰۳
ویژه

موسسه حفاظتی و مراقبتی محافظین حریم سامان

۸ بهمن ۱۴۰۳
ویژه

مراسم گلریزان موسسه خیریه همیاران نگین هوشیار

۶ بهمن ۱۴۰۳
ویژه

علیزاده سال نو میلادی را تبریک گفت

۱۹ دی ۱۴۰۳
ویژه

یک مجمع بین المللی بزرگ در ماه نوامبر در آستاراخان برگزار می شود

۲۲ مهر ۱۴۰۳
ویژه

بیانیه آیت‌الله‌العظمی سید محمدتقی مدرسی به مناسبت شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله (رحمه‌الله) بر اثر حمله هوایی اسرائیل در جنوب بیروت:

۸ مهر ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 13 =

آخرین ها

بیستمین سالگرد تاسیس شرکت کیا یدک آریا؛ کیا یدک آریا، نمادی از کیفیت، اعتماد، و تعهد در این صنعت است  

۱۰ خرداد ۱۴۰۴

تاثیر تغییرات اقلیمی بر تنوع زیستی

۹ خرداد ۱۴۰۴

*شالودشکنی فرهنگی استعاره، از بومیسازی تا گفتمان اجتماعی*

۹ خرداد ۱۴۰۴

“اسپرچوب؛ پیشگام دکوراسیون داخلی و مبلمان اداری در ایران”

۶ خرداد ۱۴۰۴

«گام بلند اسپیدار در توسعه آموزش‌های مهارتی و تخصصی»

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۴

«هیپ‌هاپ، زبان نسل جدید»

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۴

تمامی حقوق این وبسایت ❤ متعلق به سفارت خبر می باشد.

بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • خانه
  • دیپلماسی جهانی
  • اخبار کنسولی
  • سازمان‌های بین‌المللی
  • روابط تجاری
  • مصاحبه با سفرا
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • فرهنگی و هنری
  • ورزشی
  • اجتماعی

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سفارت خبر می باشد!