سفارت نیوز
  • خانه
  • دیپلماسی جهانی
  • اخبار کنسولی
  • سازمان‌های بین‌المللی
  • روابط تجاری
  • مصاحبه با سفرا
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • فرهنگی و هنری
  • ورزشی
  • اجتماعی
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • خانه
  • دیپلماسی جهانی
  • اخبار کنسولی
  • سازمان‌های بین‌المللی
  • روابط تجاری
  • مصاحبه با سفرا
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • فرهنگی و هنری
  • ورزشی
  • اجتماعی
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
سفارت نیوز
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج

بیمه کوثر بیمه تاثیرگذار کشور

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

مدیر توسعه فناوری‌های دیجیتال شرکت بیمه کوثر از نظارت بر نمایندگی ها در سامانه کوثر من خبرداد.

به گزارش خبری سفارت نیوز به نقل از پول نیوز، مجتبی بهرامی از نظارت بر نمایندگی‌ها در سامانه ” کوثر من” خبرداد و گفت: هنگامی که مشتری به دفاتر نمایندگی مراجعه می‌کرد، بازخوردی از ارتباط نماینده با مشتری نداشتیم، اما در سیستم کوثر من، کیو. آر. کدی طراحی کردیم که دفاتر نمایندگی‌ها می‌توانند در ساختمان نمایندگی‌ها یا کارت ویزیت خود نصب کنند.

وی با اعلام اینکه در هر بار مراجعه مشتری به نمایندگی، از دو طریق نظرسنجی بر عملکرد نماینده صورت می‌گیرد گفت: اول اینکه مشتری می‌تواند با کیو. آر. کد وارد پرتال نماینده شرکت بیمه کوثر شود و در نظرسنجی شرکت کند که این نظرسنجی وارد سیستم‌های نظارتی شرکت بیمه کوثر در امور مشتریان می‌شود و می‌توانند بازخورد‌ها را داشته باشند.

مدیر توسعه فناوری‌های دیجیتال شرکت بیمه کوثر افزود: دوم اینکه امور مشتریان نیز به صورت کامل دیده شده است. یعنی به محض مراجعه یک مشتری به پرتال نمایندگی، شماره مشتری ثبت و یک پیامک برای مشتری ارسال می‌شود که نحوه برخورد نمایندگی با مشتری را به شرکت بیمه کوثر ارائه وی با تاکید بر اینکه در این روند سعی کردیم به صورت کلی از سامانه کوثر من به اینجا برسیم که تمام روند‌های شرکت را از تمام کسانی که با شرکت در ارتباط هستند بررسی کنیم گفت: این نه تنها شامل مشتریان بلکه شامل تمامی پرسنل بیمه نیز می‌شود، زیرا منابع انسانی را نیز در همین سامانه تعریف کرده ایم که شامل پرسنل نمایندگی‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی می‌شود که هم پنل و هم پرتال برای آن‌ها راه اندازی شده و هم برای مراکز درمانی که با بیمه کوثر کار می‌کنند.

مدیر توسعه فناوری‌های دیجیتال شرکت بیمه کوثر با اشاره به اینکه در تمامی این روندها، امتیازدهی و درجه بندی مشتریان در تمامی لایه‌ها را ایجاد کردیم گفت: از آنجا که باشگاه مشتریان در این سیستم ایجاد شده، همه به صورت مستقیم نظارت می‌شوند.

وی با اعلام اینکه نظرسنجی مشتریان در رتبه بندی نمایندگی‌ها موثر است گفت: به اندازه هر رای که از سوی مشتریان داده شود، در رتبه بندی اعمال می‌شود و در پایان و رتبه بندی نمایندگی‌ها و کارکنان، مراکز درمانی که می‌خواهیم با آن‌ها تمدید قرارداد کنیم، موثر است.

برچسب: بیمه کوثردفاتر دیجیتالکوثر منمشتریان

مطالب مرتبط

سفارت نیوز

رمز موفقیت در تعامل فضای علمی دانشگاهی

۱۳ اسفند ۱۴۰۳
ویژه

موسسه حفاظتی و مراقبتی محافظین حریم سامان

۸ بهمن ۱۴۰۳
ویژه

مراسم گلریزان موسسه خیریه همیاران نگین هوشیار

۶ بهمن ۱۴۰۳
ویژه

علیزاده سال نو میلادی را تبریک گفت

۱۹ دی ۱۴۰۳
ویژه

یک مجمع بین المللی بزرگ در ماه نوامبر در آستاراخان برگزار می شود

۲۲ مهر ۱۴۰۳
ویژه

بیانیه آیت‌الله‌العظمی سید محمدتقی مدرسی به مناسبت شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله (رحمه‌الله) بر اثر حمله هوایی اسرائیل در جنوب بیروت:

۸ مهر ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 − 1 =

آخرین ها

بیستمین سالگرد تاسیس شرکت کیا یدک آریا؛ کیا یدک آریا، نمادی از کیفیت، اعتماد، و تعهد در این صنعت است  

۱۰ خرداد ۱۴۰۴

تاثیر تغییرات اقلیمی بر تنوع زیستی

۹ خرداد ۱۴۰۴

*شالودشکنی فرهنگی استعاره، از بومیسازی تا گفتمان اجتماعی*

۹ خرداد ۱۴۰۴

“اسپرچوب؛ پیشگام دکوراسیون داخلی و مبلمان اداری در ایران”

۶ خرداد ۱۴۰۴

«گام بلند اسپیدار در توسعه آموزش‌های مهارتی و تخصصی»

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۴

«هیپ‌هاپ، زبان نسل جدید»

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۴

تمامی حقوق این وبسایت ❤ متعلق به سفارت خبر می باشد.

بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • خانه
  • دیپلماسی جهانی
  • اخبار کنسولی
  • سازمان‌های بین‌المللی
  • روابط تجاری
  • مصاحبه با سفرا
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • فرهنگی و هنری
  • ورزشی
  • اجتماعی

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سفارت خبر می باشد!