سفارت نیوز
  • خانه
  • دیپلماسی جهانی
  • اخبار کنسولی
  • سازمان‌های بین‌المللی
  • روابط تجاری
  • مصاحبه با سفرا
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • فرهنگی و هنری
  • ورزشی
  • اجتماعی
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • خانه
  • دیپلماسی جهانی
  • اخبار کنسولی
  • سازمان‌های بین‌المللی
  • روابط تجاری
  • مصاحبه با سفرا
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • فرهنگی و هنری
  • ورزشی
  • اجتماعی
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
سفارت نیوز
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج

شعار و عناوین یازدهمین هفته روابط عمومی مشخص شد؛ جز از راستی هیچ دم برنیار

۷ اردیبهشت ۱۴۰۲

رئیس شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی با تاکید بر سابقه و اهمیت برگزاری این رویداد ملی گفت: شعار و عناوین یازدهمین دوره برگزاری هفته روابط عمومی در سال ۱۴۰۲ با توجه به نیاز روز جامعه ارتباطی کشور و با رویکردی مساله محور انتخاب شده است.

سیدغلامرضا کاظمی دینان، درباره نحوه انتخاب شعار محوری و عناوین روزهای هفته روابط عمومی، بیان کرد: هر ساله شعار و عناوین هفته روابط عمومی در جلساتی با حضور صاحب‌نظران، استادان حوزه ارتباطات و روابط عمومی و اعضای شورای سیاستگذاری انتخاب می‌شد و در این دوره پیش از برگزاری جلسات رسمی شورای سیاستگذاری، طی اعلام فراخوانی نظرات و پیشنهادات فعالان این حوزه را جویا شدیم و در مدت زمان مشخصی این نظرات به دبیرخانه ارسال شد.

رئیس‌کل باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو_ایران در ادامه توضیح داد: پس از پایان یافتن مهلت ارسال نظرات و پیشنهادات، طی یک جمع‌بندی شعار و عناوین امسال مشخص شد. بدین ترتیب شعار اصلی یازدهمین هفته روابط‌عمومی «جز از راستی هیچ دم برنیار» انتخاب شد که مصرعی از اشعار ملک‌الشعرای بهار است.

کاظمی دینان عناوین روزهای یازدهمین هفته روابط‌عمومی بدین شرح اعلام کرد:

▪️ چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲: روابط عمومی؛ بازتولید اعتماد اجتماعی
▪️ پنج‌شنبه ۲۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲: روابط عمومی؛ شتاب‌دهنده تولید
▪️ جمعه ۲۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲: روابط عمومی؛ شفافیت، رضایت
▪️ شنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲: روابط عمومی؛ بسط مسئولیت اجتماعی
▪️ یک‌شنبه ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲: روابط عمومی؛ ترویج گفت‌‎وگو و امیدآفرینی
▪️ دوشنبه ۱ خردادماه ۱۴۰۲: روابط عمومی؛ آینه حقوق، نیازها و معضلات ذینفعان
▪️ سه‌شنبه ۲ خردادماه ۱۴۰۲: روابط عمومی؛ آینده‌نگری و مدیریت بحران‌ها

رئیس شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی همچنین تاکید کرد: بیش از یک دهه از برگزاری هفته روابط عمومی در کشور می‌گذرد. در طی این سال‌ها تمام تمرکز شورای سیاستگذاری این بوده تا مهم‌ترین نیازها و انتظارات ذی‌نفعان سازمان‌ها در شعارها و عناوین آورده شود تا ازین طریق توجه مسئولین و عموم مردم به کارکردهای روابط عمومی جلب شده و وظایف و نقش‌های این نهاد یادآوری شود.
سیدغلامرضا کاظمی دینان در پایان گفت: برنامه‌ها و پوستر این رویداد به زودی به روابط عمومی‌ سازمان‌های مختلف در سراسر کشور ابلاغ خواهد شد. امیدوارم بتوانیم مانند دوره‌های گذشته با همراهی تمامی فعالان این حوزه در سراسر کشور گامی موثر در راستای ارتقای روابط عمومی و ارتباطات برداریم.

مطالب مرتبط

اجتماعی

*شالودشکنی فرهنگی استعاره، از بومیسازی تا گفتمان اجتماعی*

۹ خرداد ۱۴۰۴
اجتماعی

دهمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای، برگزیدگان خود را معرفی کرد

۱۸ بهمن ۱۴۰۳
اجتماعی

مرکز توسعه کسب و کار صنعت ۴.۰ فولاد مبارکه در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران افتتاح شد

۱۸ بهمن ۱۴۰۳
اجتماعی

رویداد بزرگ توریستاپ، به‌عنوان یکی از برجسته‌ترین برنامه‌های جذب سرمایه در حوزه گردشگری

۳ بهمن ۱۴۰۳
اجتماعی

محصولات بهداشتیِ سلولزی با پوست بدن سازگارتر بوده و با کیفیت هستند

۲۴ دی ۱۴۰۳
اجتماعی

انتخابات جنجالی نظام مهندسی

۲۲ دی ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =

آخرین ها

بیستمین سالگرد تاسیس شرکت کیا یدک آریا؛ کیا یدک آریا، نمادی از کیفیت، اعتماد، و تعهد در این صنعت است  

۱۰ خرداد ۱۴۰۴

تاثیر تغییرات اقلیمی بر تنوع زیستی

۹ خرداد ۱۴۰۴

*شالودشکنی فرهنگی استعاره، از بومیسازی تا گفتمان اجتماعی*

۹ خرداد ۱۴۰۴

“اسپرچوب؛ پیشگام دکوراسیون داخلی و مبلمان اداری در ایران”

۶ خرداد ۱۴۰۴

«گام بلند اسپیدار در توسعه آموزش‌های مهارتی و تخصصی»

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۴

«هیپ‌هاپ، زبان نسل جدید»

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۴

تمامی حقوق این وبسایت ❤ متعلق به سفارت خبر می باشد.

بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • خانه
  • دیپلماسی جهانی
  • اخبار کنسولی
  • سازمان‌های بین‌المللی
  • روابط تجاری
  • مصاحبه با سفرا
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • فرهنگی و هنری
  • ورزشی
  • اجتماعی

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سفارت خبر می باشد!