سفارت نیوز
  • خانه
  • دیپلماسی جهانی
  • اخبار کنسولی
  • سازمان‌های بین‌المللی
  • روابط تجاری
  • مصاحبه با سفرا
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • فرهنگی و هنری
  • ورزشی
  • اجتماعی
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • خانه
  • دیپلماسی جهانی
  • اخبار کنسولی
  • سازمان‌های بین‌المللی
  • روابط تجاری
  • مصاحبه با سفرا
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • فرهنگی و هنری
  • ورزشی
  • اجتماعی
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
سفارت نیوز
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج

توسعه صادرات بستگی به شناخت بازار و رقبا است

۲۷ شهریور ۱۴۰۳

دکتر محمد حسین ولی بیگی در گفتگو با خبرنگاران گفت :
شناخت بازار مصرف و مشتریان بالقوه روسیه مهترین بخش توسعه صادرات شناخت بازار و مشتریان بالقوه محصولات و خدمات شماست،که
بهترین روش مطالعه میدانی است یعنی شما با حضور در کشور روسیه و شهر مورد نظر خود به بازار می روید و با رقبایی محصولات خود در آن بازار آشنا مس شوید و با فروشنده ها به صورت حضوری صحبت می کنید ولی این روش بسیار هزینه بر و پر ریسک است
شرکت‌های مختلفی در بازار وجود دارند و برای شما با دریافت مبلغ ناچیز تحقیقات بازار انجام می دهند و با این اطلاعات شما به راحتی می توانید رقبایی خود و میزان تقاضایی محصولات قیمت عرضه محصولات مشابه در بازار هزینه های مختلف گمرکی و غیره را محاسبه کنید و با توجه به این اطلاعات تصمیم گیری برای حضور در بازار و فروش محصولات خود داشته باشید
راه دوم با توزیع کنندگان اصلی محصولات مشابه در کشور روسیه صحبت کنید و طی یک قراردادرسمی آنها را نماینده فروش تولیدات خود در روسیه بنمایید
با این کار شما یک انبار و یک نیروی کار متخصص و آشنا با آن کشور را بصورت دائم دراختیار خواهید داشت
روش سوم فروش در هایپر مارکتهای مهم روسیه است که این فروشگاهها در سرتاسر روسیه شعبه دارند و این فروشگاه‌ها هم معتبر بوده هم یک تبلیغات چی رایگان برای محصولات شما خواهند بود .

برچسب: روسیه،صادراتمحمد حسین ولی بیگی،

مطالب مرتبط

ورزشی

تاثیر تغییرات اقلیمی بر تنوع زیستی

۹ خرداد ۱۴۰۴
ورزشی

“اسپرچوب؛ پیشگام دکوراسیون داخلی و مبلمان اداری در ایران”

۶ خرداد ۱۴۰۴
ورزشی

«هیپ‌هاپ، زبان نسل جدید»

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۴
ورزشی

بانک صادرات ایران در مسیر صعود به قله با جهاد اقتصادی

۶ اسفند ۱۴۰۳
ورزشی

رویداد سکوی پرش غزال دهمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر

۱۶ بهمن ۱۴۰۳
ورزشی

الگو مصرف و بازار مقصد خود را بشناسید

۲۷ دی ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 8 =

آخرین ها

بیستمین سالگرد تاسیس شرکت کیا یدک آریا؛ کیا یدک آریا، نمادی از کیفیت، اعتماد، و تعهد در این صنعت است  

۱۰ خرداد ۱۴۰۴

تاثیر تغییرات اقلیمی بر تنوع زیستی

۹ خرداد ۱۴۰۴

*شالودشکنی فرهنگی استعاره، از بومیسازی تا گفتمان اجتماعی*

۹ خرداد ۱۴۰۴

“اسپرچوب؛ پیشگام دکوراسیون داخلی و مبلمان اداری در ایران”

۶ خرداد ۱۴۰۴

«گام بلند اسپیدار در توسعه آموزش‌های مهارتی و تخصصی»

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۴

«هیپ‌هاپ، زبان نسل جدید»

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۴

تمامی حقوق این وبسایت ❤ متعلق به سفارت خبر می باشد.

بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • خانه
  • دیپلماسی جهانی
  • اخبار کنسولی
  • سازمان‌های بین‌المللی
  • روابط تجاری
  • مصاحبه با سفرا
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • فرهنگی و هنری
  • ورزشی
  • اجتماعی

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سفارت خبر می باشد!