سفارت نیوز
  • خانه
  • گردشگری
  • حقوقی
  • علم و فناوری
  • سلامت و زیبایی
  • چند رسانه ی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • فرهنگی و هنری
  • ورزشی
  • اجتماعی
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • خانه
  • گردشگری
  • حقوقی
  • علم و فناوری
  • سلامت و زیبایی
  • چند رسانه ی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • فرهنگی و هنری
  • ورزشی
  • اجتماعی
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
سفارت نیوز
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج

بیمه کوثر به تعهدات خود عمل میکند

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲
مدیر توسعه فناوری‌های دیجیتال شرکت بیمه کوثر از نظارت بر نمایندگی ها در سامانه کوثر من خبرداد.

به گزارش سفارت نیوز به نقل از پول نیوز، مجتبی بهرامی از نظارت بر نمایندگی‌ها در سامانه ” کوثر من” خبرداد و گفت: هنگامی که مشتری به دفاتر نمایندگی مراجعه می‌کرد، بازخوردی از ارتباط نماینده با مشتری نداشتیم، اما در سیستم کوثر من، کیو. آر. کدی طراحی کردیم که دفاتر نمایندگی‌ها می‌توانند در ساختمان نمایندگی‌ها یا کارت ویزیت خود نصب کنند.

 

وی با اعلام اینکه در هر بار مراجعه مشتری به نمایندگی، از دو طریق نظرسنجی بر عملکرد نماینده صورت می‌گیرد گفت: اول اینکه مشتری می‌تواند با کیو. آر. کد وارد پرتال نماینده شرکت بیمه کوثر شود و در نظرسنجی شرکت کند که این نظرسنجی وارد سیستم‌های نظارتی شرکت بیمه کوثر در امور مشتریان می‌شود و می‌توانند بازخورد‌ها را داشته باشند.

 

مدیر توسعه فناوری‌های دیجیتال شرکت بیمه کوثر افزود: دوم اینکه امور مشتریان نیز به صورت کامل دیده شده است. یعنی به محض مراجعه یک مشتری به پرتال نمایندگی، شماره مشتری ثبت و یک پیامک برای مشتری ارسال می‌شود که نحوه برخورد نمایندگی با مشتری را به شرکت بیمه کوثر ارائه می‌دهد

وی با تاکید بر اینکه در این روند سعی کردیم به صورت کلی از سامانه کوثر من به اینجا برسیم که تمام روند‌های شرکت را از تمام کسانی که با شرکت در ارتباط هستند بررسی کنیم گفت: این نه تنها شامل مشتریان بلکه شامل تمامی پرسنل بیمه نیز می‌شود، زیرا منابع انسانی را نیز در همین سامانه تعریف کرده ایم که شامل پرسنل نمایندگی‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی می‌شود که هم پنل و هم پرتال برای آن‌ها راه اندازی شده و هم برای مراکز درمانی که با بیمه کوثر کار می‌کنند.

 

مدیر توسعه فناوری‌های دیجیتال شرکت بیمه کوثر با اشاره به اینکه در تمامی این روندها، امتیازدهی و درجه بندی مشتریان در تمامی لایه‌ها را ایجاد کردیم گفت: از آنجا که باشگاه مشتریان در این سیستم ایجاد شده، همه به صورت مستقیم نظارت می‌شوند.

 

وی با اعلام اینکه نظرسنجی مشتریان در رتبه بندی نمایندگی‌ها موثر است گفت: به اندازه هر رای که از سوی مشتریان داده شود، در رتبه بندی اعمال می‌شود و در پایان و رتبه بندی نمایندگی‌ها و کارکنان، مراکز درمانی که می‌خواهیم با آن‌ها تمدید قرارداد کنیم، موثر است.

مطالب مرتبط

اخبار ویژه

شایعه دستگیری سردار آموزن تکذیب شد

۱۰ آبان ۱۴۰۴
اخبار ویژه

سامانه B2B؛ سکوی پرتاب کالاهای ایرانی به بازارهای جهانی

۲۹ مهر ۱۴۰۴
اخبار ویژه

تأمین تجهیزات حیاتی کشاورزی؛ از آبیاری تا سمپاشی

۲۵ مهر ۱۴۰۴
اخبار ویژه

میلاد آقامحمدی وکیل پایه یک دادگستری

۷ اسفند ۱۴۰۳
اخبار ویژه

جهش صادرات و تولید در صنعت ماشین‌آلات سنگین با احیای هپکو

۷ بهمن ۱۴۰۳
اخبار ویژه

آسمان و آب در جزیره کیش آرام شد

۱۴ دی ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =

آخرین ها

برگزاری جشنواره زیتون با درخت آرزوها

۱۹ آبان ۱۴۰۴

چگونه می‌توان بر ناامیدی‌ها غلبه کرد؟

۱۸ آبان ۱۴۰۴

درخواست ویژه پرسپولیس از اوسمار

۱۰ آبان ۱۴۰۴

شایعه دستگیری سردار آموزن تکذیب شد

۱۰ آبان ۱۴۰۴

پیام تسلیت دکترکجوری به دکتر حسین چناری

۱۰ آبان ۱۴۰۴

پایان جشنواره همام با حضور با استاندار و مقامات کشوری

۸ آبان ۱۴۰۴

سفارت خبر

"پنجره‌ای به دیپلماسی جهانی"

مرجع تخصصی اخبار دیپلماتیک و روابط بین‌الملل با همکاری شبکه‌ای از خبرنگاران بین‌المللی. اخبار کنسولی و تحولات دیپلماتیک را از ما بخواهید.

تماس با ما

  • واتساپ
  • 09364218877

تمامی حقوق این وبسایت ❤ متعلق به سفارت خبر می باشد.

بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • خانه
  • گردشگری
  • حقوقی
  • علم و فناوری
  • سلامت و زیبایی
  • چند رسانه ی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • فرهنگی و هنری
  • ورزشی
  • اجتماعی

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سفارت خبر می باشد!